Bliv frivillig

Kunne du tænke dig at prøve at være en del af en stor kampagne? Så skriv til frivilligkoordinator Sif Flor Jensen på sif-flor@hotmail.com. Så kontakter vi dig...

Du har fem minutter?
Du vil gerne hjælpe Ida, men har meget travlt med studiet eller arbejdet? Frygt ej, en lille indsats kan gøre meget! Du kan hjælpe Idas budskaber godt på vej ved et like, en deling eller en måske en personlig status på facebook? Jo mere viralt vi kan sende Ida, jo flere ser og læser hendes tanker om cirkulær økonomi og mangfoldighed!
Du har en time?
Du har ikke tid hver uge, men når du engang imellem har lidt sparsom fritid vil du gerne hjælpe Ida? Fedt! Tag med Ida på togtur og find meninger i myldretiden, hjælp til med en flyeruddeling eller stå for aftensmad til de frivillige en aften under valget. Du er under valget også altid velkommen på Bergthorasgade 15 hvor du kan tage en goodie-bag med Ida-flyers og dele ud til dine venner eller gå en rute til hustandsomdeling.
Du har en eftermiddag?
Du har blod på tanden og vil gerne bruge mere tid i kampagnen? Fantastisk! Arrangér en cafédebat imellem Ida og en anden spændende debattør på din yndlingscafé, kom i en af kampagnens mange arbejdsgrupper eller se din gode idé blive til et fedt Ida-event!

Følg Ida:
facebook.com/ida.auken